Oletko ostamassa lippuja Salpausselän kisoihin 25.-27.2.2022 : ole hyvä ja käytä koodia PK2022

20.1.2022

Kun käytät kampanjakoodia, tuet Pohjois-Karjalan nuorisotoimintaa (PK-Hiihto ry). Kampanja alkaa 21.1.2022.

Salppuri Oy (Lahti Ski Games) kutsuu hiihtoseuroja mukaan ja ohjaa osan lipputuloistaan seuratoiminnan tukemiseksi. Vastineeksi myös sana Salppurin kisoista leviää.

Kun haluat ohjata Salppurin tuen Pohjois-Karjalan Hiihdon nuorisotoimintaan, käytäthän lippua ostaessasi koodia PK2022 - koodi toimii 21.1.2022 jälkeen. Hinta ei muutu, mutta koodilla on merkitystä!

Tästä on kysymys: Salppuri kutsuu hiihtoseuroja!

Linkki lisätietoihin/seurakirjeeseen

Kerää seurallesi tuloja innostamalla kannustusjoukkoja lähtemään 25.-27.2.2022 Salppurin kisoihin ja myymällä pääsylippuja tapahtumaan.

Tilaa seurallesi oma myyntikoodi osoitteesta info@lahtiskigames.com 19.1.2022 mennessä. Seura voi aloittaa lipunmyynnin saatuaan koodin, kuitenkin aikaisintaan 21.1.2022.

Jalkauta koodi seurassa ja muistuta lipunostajaa syöttämään se lippu.fi -palvelun alennuskoodi-kenttään.

Jokaisesta koodilla ostetusta A-katsomo- tai aluepäivälipusta seura kerryttää itselleen tuloja (aikuisten lipuista 5 € ja lasten/nuorten tai erityisryhmien päivälipuista 3 € seuralle).

Lisätietoja kampanjasta voi kysyä osoitteesta info@lahtiskigames.com.

Tule, jää ja viihdy – ihan koko viikonlopun ajan!