PK-hiihdon nettisivut on uudistettu!

15.6.2021

Pohjois-Karjalan Hiihto ry:n sivut on nyt uudistettu! Tältä sivustolta löytyy lähestulkoon kaikki tiedot, mitkä olivat entisessäkin sivustossa, mutta hieman eri tavalla jäsenneltynä. Sivujen kokonaisuudistus tehtiin, koska entiselle sivustolle oli kerääntynyt vuosien saatossa tietoa tiedon päälle ja Yhdistysavaimen uusi kotisivutyökalu oli käytettävissä. Tarkoitus oli päästä eroon monikerroksisista sivurakenteista ja muuttaa samalla hieman kerrontaa. Toivottavasti tarpeelliset tiedot ovat nyt käytettävissä helpommin ja jos ei ole niin parannetaan jatkuvasti! Sivusto uusittiin johtokunnan omin voimin. Palautteita ja kehitysideoita otetaan mielellään vastaan esimerkiksi Yhteystiedot -sivulla olevan lomakkeen kautta.