Seuratoimintaan tarjolla kehittämistukea ja seurawebinaarissa mm. Kilmo-koulutusta

2.11.2021

Seuratoiminnan kehittämistuen haku vuodelle 2022 on avattu urheiluseuroille. Opetus- ja kulttuuriministeriön tuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen. Tukea on mahdollista hakea 30.11.2021 klo 16.15 saakka.

Linkki kehittämistuen hakusivulle.

=======

Hiihtoliiton maksuttomissa seurawebinaareissa on seuraavaksi luvassa:
9.11.   Latu Lentoon -webinaari mäkihypyn ja yhdistetyn seuroille (samassa yhteydessä Kilmo-koulutus)
17.11. Maastohiihdon johtoryhmän seuratunti
8.12.   Lasten hiihtovalmennus ja erityisliikunta seuroissa
Tutustu webinaaritarjontaan ja ilmoittaudu mukaan.

Kilmo-koulutusta seuroille

Seuroille on tarjolla koulutusta uudistetun Kilmo-kilpailuilmoittautumisjärjestelmän käyttöön  seuraavasti:

Ma 8.11. klo 18 Maastohiihtoseurat
Ti 9.11. klo 18 Mäkihypyn ja yhdistetyn seurat (seurawebinaarin yhteydessä)
Ke 10.11. klo 18.00 Maastohiihtoseurat
To 11.11. klo 18 Maastohiihtoseurat

Ilmoittautuminen tapahtuu yllä olevista linkeistä. Koulutuksessa käydään läpi Kilmon perustoiminnot. Kouluttajana toimii Eeva Käyhkö.

Liity mukaan Hiihtoliiton seuratoiminnan Whatsapp-ryhmään!

Hiihtoliitto järjestää seuroille ja seura-aktiiveille monenlaista toimintaa ympäri vuoden seurawebinaareista Startti Ladulle -kiertueeseen. Kaiken informaatiotulvan alla seuratiedotusasiat voivat jäädä huomaamatta, mutta nyt siihen on ratkaisu: liity Hiihtoliiton seuratoiminnan Whatsapp-ryhmään! Ilmoitamme siellä seuratoimijoita liikuttavista asioista. Jos siis toimit seurassa, kannattaa liittyä ryhmään, niin pysyt kartalla kentän tapahtumista.

Linkki: